Retour of Klacht?

Retourneren

Op maat gemaakte kleding wordt speciaal voor jou gemaakt. Deze kledingstukken kunnen niet geruild worden, tenzij het artikel een gebrek vertoond. Stuur me in dat geval een berichtje en je krijgt een nieuw kledingstuk toegestuurd. 

Heb je een standaard maat besteld en blijkt de maat toch niet goed? Stuur me dan een berichtje. Het kledingstuk kan dan geruild worden voor een andere maat. De kosten voor het retour sturen van het kledingstuk komen voor eigen rekening. 

Alle artikelen worden door mijzelf gecontroleerd voordat ze verstuurd worden. Toch kan het voorkomen dat een artikel een gebrek bevat. Als dit het geval is, kan het artikel retour gezonden worden. Als na retourzending inderdaad blijkt dat het om een gebrek gaat, zullen ook de verzendkosten voor het retourneren vergoed worden. Laat me per mail weten wat er mis is met het artikel, voordat je deze retour stuurt.

Klachten

Blitzhandmade besteed veel aandacht aan de afwerking van haar kleding.  Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je bestelling of had je er iets anders van verwacht? Dan wil ik dat graag weten. Zo kan ik Blitzhandmade blijven verbeteren en kan ik de artikelen nog beter aan jouw wensen aanpassen. Je kunt dan een e-mail sturen naar info@blitzhandmade.nl met je tips of opmerkingen!